Verslag Einde-jaars Brunch Zomerprojecten

Posted by on dec 24, 2020 in Blog | 0 comments

Om het jaar af te sluiten heeft Stichting de Bloem een eindejaar-brunch georganiseerd voor de vrouwen die hebben deelgenomen aan de zomerprojecten in Park Frankendael en het Amstelpark.

De tafel was mooi gedekt met vrolijke bloemen en er was gezorgd voor lekker eten en drinken. We begonnen met heerlijke zelfgemaakte cake, mandarijnen en Marokkaanse thee. Veel vrouwen hielpen mee met het klaarzetten en rondbrengen van al het lekkers. Daarna waren er hartige broodjes en salade. Afifa vroeg aan iedereen hoe ze de afgelopen tijd hebben ervaren. Het wordt natuurlijk kouder dus het is lastiger om elkaar op te zoeken omdat het buiten niet altijd gaat. Er werd wat gesproken over de maatregelen en over hoe de komende tijd zou gaan zijn.

Annette heeft een mooie toespraak gehouden om iedereen een hart onder de riem te steken en in het bijzonder Afifa te bedanken voor haar enorme inzet voor deze heerlijke brunch en alle andere activiteiten die door haar zijn georganiseerd.

Als kers op de taart kreeg iedereen en verse portie paella mee naar huis.