Bewegen in Water

Onze meest succesvolle activiteit is ‘Bewegen In Water’. Onder leiding van een gecertificeerde aqua fitness instructrice (Marlies Schellen-de Jong) zorgen we ervoor dat de vrouwen bewegen… in water! Per groep kunnen er maximaal 30 vrouwen meedoen en per jaar kennen we twee seizoenen. Het eerste seizoen begint in september en het tweede seizoen begint in januari. Het abonnement voor het nieuwe seizoen in september 2019 bedraagt € 30,00 voor 15 lessen van een uur. Als je per les betaalt dan zijn de kosten € 3,00 per les.

In verband met het grote succes starten wij op donderdag 12 september 2019 weer het nieuwe seizoen met 2 groepen. Groep 1 van 07:30 tot 08:30 en groep 2 van 08:30 tot 09:30.

De wekelijkse lessen van Bewegen in Water zijn blijvend verplaatst van de maandagochtend naar de donderdagochtend. Helaas kan Marlies niet meer op de maandagochtenden. Laatste mogelijkheid voor de inschrijving voor het nieuwe seizoen is op maandag 2 september van 10:00 tot 12:00.

Locatie:

Sportfondsenbad Amsterdam-Oost