Steun ons

Vrijwilligers

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die stevig in hun schoenen staan om ons een handje te helpen met verschillende zaken. Ben jij misschien een organisatietalent? Dan kan jij waarschijnlijk ons wel héél goed helpen met het begeleiden van onze activiteiten. Of misschien ben je wel een kei in administratie. Mocht je je C.V. willen uitbreiden of als je gewoon een dienst aan je medemens en maatschappij wil bewijzen, neem dan contact met ons op d.m.v. het contactformulier. Wij kunnen dan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Donaties

Vind je wat we doen nou geweldig en wil je ons op een andere manier steunen? Maar heb je het bijvoorbeeld al druk genoeg. Dan kan je altijd nog een donatie doen. Neem hiervoor contact op met Stichting de Bloem.