De wijk

Onze activiteiten vinden plaats in Amsterdam Oost. Namelijk het Oosterparkhuis (v/h Buurtcentrum Oosterpark. Al onze doordeweekse activiteiten organiseren we hier, maar ook het restaurant (op de eerste zaterdag van de maand). Let op: Bewegen In Water organiseren wij in het Sportfondsenbad Oost. In het Oosterparkhuis bevinden zich ook andere stichtingen en welzijnsorganisaties en mede daarom kunnen we onze bezoeksters zo goed mogelijk van dienst zijn.

In de omgeving bevinden zich twee basisscholen. Namelijk de Barbaraschool en de Linnaeusschool. Verder kan je in de buurt verschillende eettentjes en gezellige cafeetjes vinden. De dappermarkt bevindt zich ook in de buurt. Er is dus ook genoeg te doen in de buurt nĂ¡ onze activiteiten.

Het Oosterparkhuis is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, bus 37 stopt op het beukenplein en dan is het nog maar 3 minuten lopen. Het is ook mogelijk om het Oosterparkhuis te bereiken met tram 7, tram 9, bus 22 en bus 41. Dan dien je uit te stappen bij halte: Linneausstraat/Wijtenbachstraat. Vanaf daar is het ook 5 minuten lopen. Lekker makkelijk dus!