Het bestuur

Het bestuur van stichting De Bloem bestaat uit twee vrouwen die een belangrijke rol spelen. Onze voorzitter is Afifa Tadmine, onze secretaris en penningmeester is Saida el Hairan. Samen hebben zij de regie in handen.

vrijwilligers

De vrijwilligers

Om ons diverse aanbod mogelijk te maken hebben we hulp van geweldige vrijwilligers. Vrouwen die zich met hart en ziel inzetten voor hun medemens. Dankzij hun geweldige inzet hebben we én kunnen we nog steeds talloze vrouwen bereiken.

Algemeen

Wij van Stichting De Bloem staan voor het concept: ‘Door vrouwen voor vrouwen’. Wij zijn een multicultureel ontmoetingscentrum voor vrouwen, gevestigd in Amsterdam Oost. Wij organiseren meerdere activiteiten per week waar iedere vrouw welkom is. Welke activiteiten dat precies zijn kunt u maandelijks vinden in onze activiteitenkalender. De activiteiten zijn er voornamelijk op gericht om jezelf te ontwikkelen. Dit doen we natuurlijk met elkaar, samen.