Verslag Picknick Amstelpark

Posted by on aug 13, 2020 in Blog | 0 comments

Op woensdag 12 augustus heeft Stichting de Bloem een gratis picknick verzorgd in het mooie Amstelpark vlakbij de RAI in Amsterdam. We waren met 20 dames en 12 kinderen. Een deel ging met de metro en de overige deelnemers kwamen met eigen vervoer. Omdat het die dag erg warm was, zochten we een koel plekje op in de schaduw onder de bomen in de speeltuin van het Amstelpark. Daar was het door een licht briesje redelijk goed uit te houden.

In de middag kwamen de vrijwilligsters van Stichting de Bloem aan die ’s ochtends een heerlijke lunch met verschillende salades, broodjes, mini pizza’s en zelfs warme bami hadden klaargemaakt. Dat ging er ondanks de hitte bij iedereen toch goed in. En na afloop was er zelfs taart met koffie of thee. De vrijwilligsters hadden echt goed hun best gedaan!

Omdat het te warm was voor de fitness oefeningen van Ruba, hebben we die maar achterwege gelaten. Maar de dames hadden het heel gezellig op en aan de verschillende bankjes en tafeltjes die in de buurt stonden. En de kinderen waren lekker aan het spelen op de speeltoestellen die om ons heen stonden.

Toen de kinderen waren uitgespeeld en iedereen moe begon te worden, hebben we alle spullen weer ingepakt en opgeruimd. Bij de uitgang van het park werd iedereen getrakteerd op een heerlijk ijsje om een beetje af te koelen. Al met al was deze dag heel erg geslaagd en iedereen ging moe maar voldaan weer naar huis.