Inloopspreekuur

Iedere woensdag- en vrijdagochtend kunt u terecht op ons inloopspreekuur voor een persoonlijk gesprek en een luisterend oor. Zit u met ‘onoplosbare’ problemen waar u nergens mee terecht kunt of wilt u alleen maar even uw verhaal kwijt, kom dan gerust langs want wij luisteren vooral naar u en kunnen u advies geven of eventueel doorverwijzen naar de juiste instanties.

U wordt ontvangen door Afifa Tadmine, die vroeger heeft gewerkt als maatschappelijk werkster. Zij heeft destijds veel mensen met problemen geholpen. ‘Problemen komen vaak voor. Als de vrouwen de kinderen naar school hebben gebracht, dan komen zij langs en vertellen hun verhaal. Zij weten vaak niet wat ze moeten doen en waar zij naartoe kunnen.’

Afifa probeert zoveel mogelijk door te verwijzen naar de juiste instanties. Er bestaan bijvoorbeeld veel vragen over de zorgverzekering en dan met name over het eigen risico en de eigen bijdrage. Maar ook voor problemen thuis of in de familie biedt Afifa een luisterend oor en passend advies.

Waar en wanneer

Iedere vrijdag van 11:00 tot 12:30 uur in het Oosterparkhuis (3e Oosterparkstraat 159)

U hoeft zich niet van tevoren aan te melden voor het spreekuur: u kunt gewoon binnenlopen!