Onze activiteiten

Elke maandag-, dinsdag-, woensdag- en vrijdagochtend van 09:30 – 12:00 uur vinden er verschillende activiteiten plaats in buurtcentrum Oosterpark. Voorbeelden hiervan zijn koffieochtenden, naaicursussen onder thema, workshops, dialoogbijeenkomsten, cursussen, voorlichtingen en nog veel meer. Voor het actuele aanbod van deze maand kunt u een kijkje nemen in onze activiteitenkalender.

De eerste zaterdag van de maand vind het ‘Restaurant’ plaats. Elke maand zijn er twee vrijwilligster die koken voor een groep vrouwen van 25 personen. Iedere maand profileren we een andere wereldse keuken. De ene keer is het de Surinaamse keuken en de andere keer de Egyptische keuken. Zo reizen we de hele wereld door in Nederland.

100_0010

Tot slot vind elke maandagochtend Bewegen In Water plaats. Een Aqua-aerobics instructrice zorgt ervoor dat de groep vrouwen op een leuke manier beweegt in het water en dus aan hun gezondheid werkt terwijl ze haar sociale kring uitbreiden. Wil je hier ook aan deelnemen? Meld je dan aan tijdens één van onze doordeweekse activiteiten of neem contact op met Afifa Tadmine.