Activiteiten

Elke maand proberen we een divers aanbod aan activiteiten op het programma te zetten. We kijken naar de wensen en behoeftes van onze bezoeksters en proberen hier zo goed mogelijk op in te spelen. De activiteiten van de komende maand staan hieronder vermeld. Wil je liever een overzicht op papier ga dan naar onze Kalender, kies de juiste maand en druk het document af op de printer.

Let op: Voor sommige activiteiten dien je je van tevoren in te schrijven. Als dit het geval is, staat dit aangegeven bij de activiteit.

Activiteiten mei 2021

Dit is onze activiteitenkalender van april 2021. Houdt bij deelname aan een van onze activiteiten in Buurtcentrum Oosterpark rekening met de daar geldende regels omtrent de coronacrisis. Deze regels staan bij de ingang van het buurtcentrum. Volg bovendien altijd de aanwijzingen van de medewerkers van het buurtcentrum op!

Het buurtcentrum is i.v.m. de coronacrisis tijdens de lock-down alleen geopend voor hulp aan of begeleiding van kwetsbare mensen. Tijdens deze periode worden er door Stichting de Bloem dan ook slechts enkele noodzakelijke activiteiten in of buiten het buurtcentrum georganiseerd.

Kijk regelmatig op ons Blog of onze Facebook pagina voor actuele informatie tijdens deze crisis.

Vr1 meiInloopspreekuur10:00 – 11:00
Ma3 meiBewegen In Water
Vr8 meiInloopspreekuur10:00 – 11:00
Ma10 meiBewegen In Water