Tot Ziens in 2021

Posted by on dec 24, 2020 in Blog | 0 comments

Onze activiteiten gaan vanaf maandag 18 januari 2021 weer verder. De nieuwe activiteitenkalender is vanaf 11 januari weer beschikbaar op onze website of af te halen in Buurtcentrum Oosterpark.

Gelukkig zit het ‘rampjaar’ 2020 er nu bijna weer op. Het is voor iedereen wel een uitzonderlijk vreemd jaar geweest door alle maatregelen die genomen moesten worden door de wereldwijde crisis die is ontstaan door het Covid19 virus.

Er heerst vooral onder ouderen de angst om met het virus besmet te raken en ernstig ziek te worden of zelfs eraan te overlijden. En iedereen, zowel jongeren als ouderen, werknemers en ondernemers zijn al zwaar getroffen door alle sociale en economische beperkingen die ons opgelegd zijn in het afgelopen jaar en de onzekerheden die dat nu en in de toekomst met zich meebrengen.

Gelukkig is er hoop: inmiddels zijn er al meerdere vaccins tegen het coronavirus ontwikkeld en door de internationale toezichthouders goedgekeurd. En op korte termijn krijgen we te maken met wereldwijde, massale vaccinatiecampagnes om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen beschermd zijn tegen het virus. Laten in 2021 vasthouden aan deze hoop en vooral aan elkaar denken en voor elkaar zorgen!

Stichting de Bloem wenst iedereen prettige feestdagen en vooral een goed en gezond 2021!