Prettige Feestdagen!

Posted by on dec 24, 2021 in Blog | 0 comments

Het jaar 2021 zit er alweer bijna op. Stichting de Bloem heeft het afgelopen jaar, mede vanwege de coronacrisis en de gezondheid van Afifa, op een lager pitje gedraaid dan in voorgaande jaren. Wij hopen echter dat er in het nieuwe jaar meer mogelijkheden zijn voor het organiseren van oude en nieuwe activiteiten. Maar niets is nog zeker.

In verband met de verbouwing van Buurcentrum Oosterpark zullen wij onze activiteiten tijdelijk ergens anders moeten organiseren. We werken sinds kort al samen met Stichting Schaakschool Indische Buurt en organiseren daarom nu al een aantal activiteiten in de Batjanzaal, maar misschien dat we ook nog een extra tijdelijke plek kunnen krijgen in een ander gebouw, dichter bij onze oude stek in het buurtcentrum.

En het is maar afwachten hoe de coronacrisis zich het komende jaar gaat ontwikkelen: blijven we ons voortslepen van lockdown periode naar lockdown periode met alle bijbehorende beperkingen, of neemt het gevaar van het virus langzaam maar zeker af en kunnen we terug naar ons oude vertrouwde leven. Helaas weet niemand hier nog een antwoord op te geven, maar laten we de hoop op betere jaren gelukkig nog niet varen.

Stichting de Bloem wenst in ieder geval alle vrijwilligers en deelneemsters hele fijne feestdagen toe en een gelukkig en gezond 2022. Tot in het nieuwe jaar!!