Picknick & Fitness in Park Frankendael

Posted by on jul 18, 2020 in Blog | 0 comments

Op woensdag 22 juli organiseert Stichting de Bloem een Picknick & Fitnessdag voor vrouwen en kinderen in Park Frankendael.

Park Frankendael is de ‘kunst‐ en cultuurtuin’ van de Watergraafsmeer. Een park met bijzondere cultuurhistorische, ecologische en botanische elementen omgeven door prachtige waterpartijen en bereikbaar door elegante voetgangersbruggen. In Park Frankendael kan je spelen, ontmoeten en ontspannen midden in de Watergraafsmeer.

Tijdens de lunch genieten wij van gezonde broodjes, een lekker stukje vlees van de barbecue, vers fruit en drinken op een leuke plekje in het park. Tussendoor kunnen de vrouwen en kinderen deelnemen aan fitness oefeningen die door Ruba worden gegeven.

Indien de weersomstandigheden een bezoek aan Park Frankendael onmogelijk maken, gaan wij naar buurtcentrum Oosterpark waar wij een leuke dag organiseren met spelletjes en activiteiten binnenshuis.

WanneerWoensdag 22 juli 2020
Tijd11:00 tot ca. 16:00
Verzamelen11:00 in Park Frankendael
Bij regen11:00 in Buurtcentrum Oosterpark