Maatschappelijke Participatie Ochtenden

Posted by on apr 18, 2022 in Blog | 0 comments

Er komen steeds meer vrouwen in de Batjanzaal. Iedere woensdag- en vrijdagochtend is er in de Batjanzaal inloopspreekuur voor een persoonlijk gesprek en een luisterend oor. Er is altijd een antwoord voor ‘onoplosbare’ problemen waar de vrouwen nergens mee terecht kunnen. En natuurlijk kan iedereen haar verhaal kwijt met een luisterend oor, advies krijgen of doorverwezen worden naar de juiste instanties.

Vandaag na het sporten spraken we met het thema gezond blijven tijdens de Ramadan, vooral voor diabetici. Bewegen is altijd belangrijk en natuurlijk gezond eten. En hoe dan toch goed en gezond mee kunnen doen met de Ramadan ! De Maatschappelijke Participatie ochtenden worden georganiseerd in een samenwerking tussen Stichting Schaakschool Indische buurt en Stichting De Bloem!

Batjanzaal https://batjanzaal.nl