Jaarafsluiting 2018

Posted by on dec 14, 2018 in Blog | 0 comments

Jaarafsluiting 2018

Nog even ter herinnering voor wie het nog niet wist:

op vrijdag 21 december sluiten wij het jaar 2018 feestelijk met een lekker hapje en een drankje af. Alle deelnemers aan onze aktiviteiten, vrijwilligers en anderen die bij Stichting de Bloem zijn betrokken zijn van harte welkom in Buurtcentrum Oosterpark van 09:30 tot 12:00 om elkaar een goed uiteinde te wensen onder het genot van diverse lekkernijen.

Tijdens deze feestelijke bijeenkomst zal Maarten Poorter, stadsdeelvoorzitter van Amsterdam Oost, de deelnamecertificaten uitreiken aan de deelneemsters aan het Oumnia Project. Dat zorgt voor een extra feest onder de aanwezigen.

Houdt er na afloop van de jaarafsluiting alvast rekening mee Buurtcentrum Oosterpark van 22 december 2018 tot en met 6 januari 2019 gesloten is i.v.m. de feestdagen. Vanaf 7 januari in het nieuwe jaar beginnen de aktiviteiten van Stichting de Bloem weer. Kijk in onze activiteitenkalender voor de juiste data.

Mocht je niet aanwezig kunnen zijn op de jaarafsluiting dan wenst Stichting de Bloem je alvast een gezond en voorspoedig 2019 toe!