Inloopspreekuur Indische Buurt

Posted by on nov 7, 2021 in Blog | 0 comments

Met ingang van woensdag 10 november houdt Stichting de Bloem iedere woensdag een inloopspreekuur van 10:00 tot 12:00 uur in de Batjanzaal aan de Batjanstraat 68, speciaal voor vrouwen die wonen in de Indische Buurt.

U kunt terecht op het inloopspreekuur voor een persoonlijk gesprek en een luisterend oor. Zit u met ‘onoplosbare’ problemen waar u nergens mee terecht kunt of wilt u alleen maar even uw verhaal kwijt, kom dan gerust langs want wij luisteren vooral naar u en kunnen u advies geven of eventueel doorverwijzen naar de juiste instanties.

U wordt ontvangen door Afifa Tadmine, die vroeger heeft gewerkt als maatschappelijk werkster. Zij heeft destijds veel mensen met problemen geholpen. Afifa probeert zoveel mogelijk door te verwijzen naar de juiste instanties. Er bestaan bijvoorbeeld veel vragen over de zorgverzekering en dan met name over het eigen risico en de eigen bijdrage. Maar ook voor problemen thuis of in de familie biedt Afifa een luisterend oor en passend advies.

Het inloopspreekuur van Afifa iedere vrijdag van 10:00 tot 11:00 uur in Buurtcentrum Oosterpark blijft gewoon bestaan.