Bewegen In Water – Afscheid Marlies

Posted by on sep 28, 2021 in Blog | 0 comments

Het is alweer bijna een jaar geleden dat Marlies Schellen-de Jong de laatste les van Bewegen in Water aan de deelneemsters van Stichting de Bloem heeft gegeven. We hebben al een aantal keer een kleine afscheidsceremonie voor haar gepland maar die kon telkens vanwege de coronamaatregelen helaas geen doorgang vinden.

Afgelopen week hebben wij Marlies alsnog met een prachtig boeket en een aantal presentjes kunnen bedanken voor de geweldige inzet, motivatie en plezier die zij gedurende 7 jaar met de deelneemsters aan de aqua fitness oefeningen heeft gedeeld. Stichting de Bloem en alle deelneemsters aan Bewegen in Water bedanken haar voor de inspirerende lessen in Sportfondsenbad Oost en zullen haar erg gaan missen.