BELANGRIJK: De aangekondigde verhuizing is vertraagd!!

Posted by on apr 23, 2021 in Blog | 0 comments

Enkele dagen geleden kreeg Stichting de Bloem het nieuws dat de verbouwing van Buurtcentrum Oosterpark met twee maanden vertraging zal starten. Dit betekent dus dat de huidige gebruikers twee maanden langer in het buurtcentrum kunnen blijven. En dat geldt dus ook voor onze activiteiten. Helaas waren de flyers die onze verhuizing naar de Tugelaweg 85 aankondigden al verspreid door de buurt en kunnen wij alleen nog maar via ons blog en Facebook pagina de vertraging aan onze deelneemsters melden. Sorry voor eventueel ongemak hiervan.

In het kort: wij organiseren onze activiteiten de komende twee maanden dus nog steeds in Buurtcentrum Oosterpark aan de 3e Oosterparkstraat 159. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Afifa Tadmine (06 2657 6738).