Welkom in het nieuwe seizoen

Posted by on aug 28, 2022 in Blog | 0 comments

De zomervakantie is alweer voorbij en Stichting de Bloem begint weer aan een nieuw seizoen. Omdat de verbouwing van Buurtcentrum Oosterpark helaas nog niet is voltooid en wij dus geen vaste locatie hebben om onze binnenactiviteiten uit te kunnen voeren totdat deze verbouwing gereed is, zal voorlopig alleen ‘Bewegen in Water‘ worden georganiseerd in het Sportfondsenbad Amsterdam Oost.

Wanneer de verbouwing van het buurtcentrum medio november of december van dit jaar gereed is, zullen onze andere activiteiten weer van start gaan. Hou daarom de aankondigingen op ons blog of op onze Facebook pagina goed in de gaten als je wilt weten wanneer we weer gaan beginnen. En wij hopen dat wij dan vele oude en nieuwe deelneemsters aan onze activiteiten daar welkom kunnen heten.

Wij willen tenslotte Stichting Schaakschool Indische Buurt nog hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en het gebruik van de Batjanzaal voor het uit kunnen voeren van enkele van onze activiteiten gedurende het afgelopen seizoen.