Picknick & Fitness in het Amstelpark – Update

Posted by on aug 3, 2020 in Blog | 0 comments

LET OP: De Picknick & Fitness dag in het Amstelpark is verplaatst van donderdag 6 augustus naar woensdag 12 augustus.

Op woensdag 12 augustus organiseert Stichting de Bloem een gratis Picknick & Fitness-dag voor vrouwen en hun kinderen in het Amstelpark. We verzamelen om 11:00 uur in Buurtcentrum Oosterpark en reizen gezamenlijk met de metro naar het Amstelpark.

In het Amstelpark zijn er heel veel leuke activiteiten voor kinderen zoals een doolhof, de Amsteltrein, de kinderboerderij en de speeltuin. De ouders kunnen genieten van de vele tuinen, kunst en dieren van het Amstelpark. Kijk voor meer informatie en een plattegrond op de website van het Amstelpark.

Tijdens de lunch genieten wij van gezonde broodjes, vers fruit en drinken op een leuke plekje in het park. En de kinderen kunnen ook nog genieten van een lekker ijsje, limonade of een smoothie. Tussendoor kunnen de vrouwen en kinderen deelnemen aan fitness oefeningen die door Ruba worden gegeven.

Indien de weersomstandigheden een bezoek aan het Amstelpark onmogelijk maken, dan blijven wij in buurtcentrum Oosterpark waar wij een leuke dag organiseren met spelletjes en activiteiten binnenshuis.

WanneerWoensdag 12 augustus 2020
Tijd11:00 tot ca. 16:00