OBA biedt Eerste Hulp Bij Online (EHBO)

Posted by on jun 23, 2020 in Blog | Reacties uitgeschakeld voor OBA biedt Eerste Hulp Bij Online (EHBO)

Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) biedt eerste hulp bij computervragen

Medio juni start in een aantal OBA-vestigingen een nieuw spreekuur: Eerste Hulp Bij Online, speciaal voor Amsterdammers die in deze coronacrisis ondersteuning kunnen gebruiken bij hun digitale vaardigheden.

Hoe doe je online boodschappen? Hoe houd je contact via internet met familie op afstand? Hoe gebruik je YouTube en Netflix en waar vind je leuke spelletjes online? Deze en meer vragen worden behandeld tijdens het spreekuur. Deelnemers kunnen er ook terecht voor vragen over DigiD of hulp bij het lenen van e-books van de OBA. De één-op-één-hulp en ondersteuning wordt gegeven door medewerkers van de OBA, Cybersoek, Digi Surfer en Stichting aan de Knoppen.

Heb je  een deelnemer of een maatje die hier voordeel mee kan behalen? Zeg het voort. Iedereen is welkom!

Gratis aanmelden
Mensen die advies kunnen gebruiken bij computervragen, kunnen zich gratis aanmelden via 020-5230831 of via: www.oba.nl/ehbo