Update Planning Activiteiten

Posted by on mei 25, 2020 in Blog | Reacties uitgeschakeld voor Update Planning Activiteiten

Voorlopig is het nog niet duidelijk wanneer Buurtcentrum Oosterpark haar deuren weer opent voor de activiteiten van Stichting de Bloem. Op donderdag 28 mei krijgen wij van Dynamo, de beheerder van het buurthuis, te horen wanneer wij weer gebruik kunnen maken van de ruimtes in het buurtcentrum voor onze activiteiten en onder welke voorwaarden. Zodra duidelijk is wanneer onze activiteiten weer kunnen beginnen, stellen wij ons nieuwe, aangepaste programma weer op en houden wij jullie daarvan op de hoogte.

Het is nu al wel duidelijk dat alle lessen van Bewegen in Water in Sportfondsenbad Amsterdam Oost dit seizoen niet worden hervat gezien de strenge huisregels van het zwembad i.v.m. de corona pandemie. In september hopen wij elkaar onder betere omstandigheden weer terug te zien. Nadere informatie over eventuele compensatie van de abonnementskosten van het lopende seizoen door de gemiste lessen volgt binnenkort.

Houdt dit blog of onze Facebook pagina goed in de gaten voor de laatste informatie!