Coronacrisis – Update 18-12

Posted by on dec 18, 2021 in Blog | Reacties uitgeschakeld voor Coronacrisis – Update 18-12

In verband met de vandaag door de regering aangekondigde verzwaarde lockdown maatregelen zullen alle activiteiten van Stichting de Bloem voorlopig tot en met 14 januari 2022 worden stilgelegd. Dit betekend dat de laatste les van Bewegen in Water in het Sportfondsenbad Amsterdam Oost, beide inloopspreekuren in zowel Buurtcentrum Oosterpark als de Batjanzaal en de Fitness * Gezondheidslessen in de Batjanzaal geen doorgang vinden.

Indien de coronamaatregelen medio januari wijzigen, zal Stichting de Bloem z.s.m. aankondigen welke activiteiten eventueel wel doorgang kunnen vinden. Meer informatie over de huidige lockdown maatregelen kunt u vinden op de site van de Rijksoverheid.