Coronacrisis – update 11/01

Posted by on jan 11, 2021 in Blog | Reacties uitgeschakeld voor Coronacrisis – update 11/01

Ook in het nieuwe jaar is er nog geen einde gekomen aan de maatregelen i.v.m. de coronacrisis: het staat al min of meer vast dat de lock-down nu met drie weken zal worden verlengd tot begin februari.

Daarom kan Stichting de Bloem deze maand geen activiteiten organiseren en zal er ook geen kalender en flyer voor de maand januari worden gepubliceerd.

Belangrijk: Buurtcentrum Oosterpark is tijdens de lock-down wel geopend voor hulp aan of begeleiding van kwetsbare mensen. Iedere vrijdag van 10:00 tot 11:00 is Afifa Tadmine speciaal voor deze doelgroep in het buurtcentrum aanwezig tijdens het inloopspreekuur van Stichting de Bloem.